shaz world

Welcome to my wonderfull world

Thursday, April 5, 2012

Aku Cuba Untuk Mendekati Cinta

hahahha ungakapn yg mampu buat masa ni
ramai org ckp bercinta ni seronok
tp mcm mana betuk keseronokkan tu
hati ni selalu tertanya-tanya
terkadang hati ni nk juga tau dan rasa ap sbnarnya yg dikatakan cinta
cinta yg aku maksudkn ni, cinta antara manusia dgn manusia
ish x tau la, tp rasanya bila  kita mula jatuh cinta
perkara  yg penting adalah 

*PENGORBANAN

*KESETIAAN

*KEJUJURAN

*KEIKHLASAN

kadang aku binggung dgn cinta itu sendiri
erm ntah la aku nh bukan sang punjangga yg ariff tentang cinta ni
aku hanya insan biase yg juga punya hati dan perasaan
jika di beri peluang untuk merasai cinta
akn aku cuba mendalami ap sebenarnya cinta tu
buat masa ni hati masih ragu-ragu dengn perasan dan cinta
ish entah la, jiwang sgt ni, hehehe
 Love Is Cinta <3

No comments:

Post a Comment