shaz world

Welcome to my wonderfull world

Friday, October 5, 2012

AKU SUKA JADI SEORANG YG PEMAAF

Alhamdulilah, masih ad ruang tuk terus update blog kita ni
oklah it's show time!!!! hewhew
aku suka jadi seorang yang pemaaf
adatlah dalm menjalinkan hubungan, memang x lari dari salah faham, buruk sangka,
itulah kata orang asamgaram dalam berhubngan

akhir-akhir ni jujur cakap, hati ni selalu sgt terusik
kenapakah?? salah aku ke??
susah jugakan bila kita selalu bekorban utk kwn2
sbb bila kwn2 x kenang budi kita susah
so aku senang je sekarang
mcm mana pun org buat hati kita sakit
jdlah seorang yang cool 
utk selalu memaafkannya
walaupun bukan salah kita
itu sanggat hebat bila kita selalu maafkan org yg sakitkan hati kita
susah sekrng nk jumpa org mcm ni
harap2 aku dpt teruskan konsep
" AKU SUKA JADI SEORANG YG PEMAAF"

 

No comments:

Post a Comment